söndag 12 oktober 2008

Du får inte..

En mycket trevlig lördagkväll med fotboll, pizza, goda vänner och många skratt.. Man tackar.
Kylan jag kände idag var inte lika rolig,. Ett år har jag hoppats men nu har jag fått nog... må Pernilla ta med mig till värmen snart,.


Du får inte...
Du får inte knacka på min dörr, om du inte är beredd att komma in
Du får inte göra om mitt namn, och börja kalla mig för din
Du får inte vandra på min väg, utan att visa mig ditt mål
Inte stjäla av min godhet för att fylla upp ditt hål
Du får inte riva mina murar, som ja omsorgsfullt har byggt
Om du inte skyddar mina drömmar, så att jag kan somna tryggt
Du får inte ha mig som en dröm, när ja vill vara din verklighet
Du får inte säga att du hoppas, om du inte tror du vet
Och du får inte andas på min panna, inte få mig falla mer
Om du inte sen kan stå för, all den oreda du ger
Och du får inte rör vid mitt hjärta, som om allt var uppenbart
Men ja önskar inget hellre än att du göra allting mot mig snart

Inga kommentarer: